Administrare imobile / administrator blocuri din Bucuresti si Ilfov
Administrare imobil
- crearea listelor lunare de plata si a tuturor registrelor obligatorii;
- plata furnizorilor de utilitati si verificarea facturilor acestora;
- incasarea contributiei de la locatari, in contul asociatiei sau direct la sediul asociatiei de proprietari;
- depunerea de declaratii fiscale, plata taxelor si a impozitelor catre stat;
- intocmirea si depunerea de declaratii catre Primarie;
- gestionarea fondurilor banesti si a bunurilor materiale ale asociatiei cu avizul Comitetului Executiv;
- cenzorat;
- alte atributii impuse de legislatia in vigoare sau solicitate de asociatie.
Administrare tehnica imobil
- asiguram intretinerea tehnica a imobilului;
- monitorizam si verificam toate contoarele (repartitoare, apometre, contoare gaz);
- supervizam si participam la receptia lucrarilor si reparatiilor;
- realizam lucrari de reparatii de mica anvergura, numai cu plata materialelor;
- asiguram executarea de lucrari complexe impreuna cu parteneri verificati;
- executam cu personal propiu, specializat, lucrari de reparatii electrice, termice si sanitare pe partile comune ale condominului cat si la cerere pentru locatari la tarife avantajoase.
Consultanta de specialitate in domeniu
Asiguram consultanta in conformitate cu legislatia in vigoare pentru toate problemele. Ex. infiintare asociatie proprietari, recuperare creante, etc.